Cos'è la liofilizzazione?

Cos'è la liofilizzazione?
U prucessu di liofilamentu principia cù a congelazione di l'articulu.In seguitu, u pruduttu hè sottumessu à a pressione di vacuum per evaporà u ghjacciu in un prucessu chjamatu sublimazione.Questu permette à u ghjacciu di trasfurmà direttamente da un solidu à un gasu, bypassendu a fase liquida.
Allora u calore hè appiicatu per aiutà in u prucessu di sublimazione.Infine, i platti di condensatori di bassa temperatura eliminanu u solvente vaporizatu per compie u prucessu di liofilamentu.
Per a maiò parte di l'articuli, u pruduttu finitu chì pò esse tornatu à u so statu uriginale solu aghjunghje l'acqua, mentri àutri articuli sò trasfurmati in un pruduttu finitu più efficace in a forma secca.

Vantaghji di l'alimenti liofilizzati
L'alimenti congelati conservanu a maiò parte di u so valore nutrizionale, questu hè utile per a salute di e persone.
L'alimenti liofilizzati mantenenu u so culore naturali, questu aumenterà l'appetite di e persone.
L'alimenti liofilizzati mantenenu u so gustu frescu, a ghjente pò gode di a felicità da u bonu gustu.
L'alimenti liofilizzati ùn anu micca bisognu di refrigerazione.
L'alimenti liofilizzati ponu durà mesi o anni, questu serà utile per parechje famiglie in tuttu u mondu in ogni mumentu.
L'alimenti liofilizzati ponu ancu esse reidratati assai rapidamente, à u cuntrariu di l'alimenti disidratati.
Ùn cuntene micca bacteria perchè ùn ci hè micca acqua
L'acqua hè sguassata da l'alimenti liofilizzati, diventanu assai ligeri.Hè più faciule è più prezzu di trasportà è di consegna una grande quantità di alimenti liofilizzati.

Utilizà frutti liofilizzati
I prudutti freschi sò sempre preferibili quandu sò in stagione, ma più spessu, u fruttu di megliu qualità pò esse assai caru.Liofilizzato hè un modu assequible per ottene a nutrizione è u gustu chì cercate in ogni mumentu di l'annu.
I frutti liofilizzati in polvere ponu aiutà à salvà ancu di più.Una cucchiara di frutta liofilizzata in polvere hè l'equivalente di 7 à 8 cucchiai di fruttu veru, facendu u sustitutu perfettu per ricette cum'è u colazione, i dolci è i prudutti di pane.

Aumentate u vostru colazione
Pigliate a vostra dosa di frutta ogni ghjornu aghjunghjendu bacche liofilizzate à u vostru mix di pancake!Pudete ancu optà per i muffins, basta assicuratevi di reidratà prima cù un pocu d'acqua.A chjave hè di utilizà assai menu acqua di ciò chì pensate chì avete bisognu è agite lentamente in una ciotola finu à ch'elli sò completamente reidratati.Se usa troppu acqua, u fruttu pò finisce troppu mushy.
In più, pudete ancu jazz up u vostru cereale favuritu cù una cucchiara o duie di frutti liofilizzati!E banane liofilizzate ponu ancu bè cù l'avena.

Dessert perfettu
I frutti liofilizzati ponu esse cotti in i vostri dessert preferiti o reidratati per un snacking drittu!I zitelli li piaceranu è li aiutate à manghjà sanu.
I frutti reidratati ponu ancu esse usatu cum'è toppings per rinfurzà l'aspettu di pasticci è pasticceria. Sè vo site un fan di i cookies di farina d'avena, rimpiazzà l'uvetta cù bachi congelati è altri frutti.

Aghjunghjite à Soups
I vegetali liofilizzati conservanu più longu senza sacrificà u gustu, a nutrizione è a struttura.Pudete aghjunghje à i zuppi immediatamente senza idratà prima cù l'acqua.Assicuratevi solu di aghjustà a quantità d'acqua o di stock chì aghjunghje à e vostre zuppe!
Hè una bella manera di creà un grande batch chì pudete aduprà per diversi pasti durante a settimana.

Bevande Migliurate
L'acqua infusa di frutti hè sempre in. Hè una bella manera di aghjunghje un pocu di gustu è nutrimentu à a vostra acqua ordinaria è pudete munch in u fruttu dopu.
I frutti liofilizzati sò ancu perfetti per creà smoothies sani.U cuntenutu di l'acqua in u fruttu frescu spessu sguassate u gustu o u voluminu, per quessa hè d'aiutu per preparà a quantità ghjustu.

Conservazione di i prudutti liofilizzati
I frutti è ligumi liofilizzati sò maravigghiusi per accumulà in massa è puderanu durà assai tempu.Hè bellu d'avè in a vostra despensa in casu d'urgenza è pò aiutà à risparmià l'alimentazione à longu andà!


Tempu di Postu: Apr-15-2022