Perchè sceglite i vegetali liofilizzati?

Avete spessu dumandatu se puderebbe sopravvive nantu à i vegetali liofilizzati?A volte vi dumandate cumu u gustu?Cumu si vedenu ?Fate un affare è utilizate cibi liofilati è pudete manghjà a maiò parte di i vegetali in una latta quasi immediatamente.

Alimenti liofilizzati
Pudete scaccià i vegetali liofilati in qualsiasi basa di zuppa si l'avete reidratatu cù l'acqua tiepida, basta sguassate è aghjunghje à a vostra pignatta di zuppa.Coccianu più veloce di i vegetali disidratati, per quessa, avemu aduprà menu putenza o putenza zero se l'avemu manghjatu direttamente da a latta.
Sè vo aduprate una zuppa d'acqua, pudete solu scaccià i vegetali in a zuppa senza avè da reidratà prima in acqua.Sè vo aduprate una zuppa a base di crema, vi vulete reidratà o a zuppa pò esse troppu grossa.

In ogni modu, sò faciuli d'utilizà è di tastà quant'è vicinu à i vegetali freschi cum'è pudete imaginà una volta chì li reidratemu.Taste assai megliu cà i vegetali in conserve, in più, a varietà hè infinita.

Semu onesti quì, ùn sò micca esattamente uguali à i vegetali freschi, ma anu un gustu bellu!Lasciami dà qualchi idee nantu à e diverse chì aghju è aduprà regularmente.A parte fabulosa di questi hè u fattu chì ùn avemu micca bisognu di lavà e verdura, tagliate, tagliate o fette!

Verdure liofilizzate per zuppa:
I vegetali congelati sò solu i vegetali in i pacchetti, senza altri ingredienti aghjuntu in i vegetali.

Caratteristiche di i vegetali liofilizzati:
Hanu una longa conservazione, tipicamente 20-30 anni, secondu a temperatura di a stanza induve sò almacenati.Pudete manghjà direttamente.Cucini più veloce di i vegetali disidratati.Adupranu menu carburante per coccia.

Contro di i vegetali liofilizzati:
Custanu più di quelli disidratati, certi dicenu chì sò troppu caru.Aghju guardatu cusì, usanu menu carburante è duranu più longu nantu à i mo scaffali.

I mo vegetali liofilizzati preferiti:
Carote, piselli verdi, granu dolce, patate,.

Se ti piace questu, pruvate avà.!


Tempu di Postu: Apr-15-2022